Archiv zpráv


Shromáždění Společenství vlastníků jednotek Durychova

Aktualizace:
Z důvodu současné situace ohledně zamezení šíření koronaviru a následných opatření Vlády ČR, se výbor SVJ rozhodl
odložit plánované shromáždění NA NEURČITO.
Pokud se chcete v předstihu seznámit s běžnými body shromáždění, jako je vyhodnocení účetní uzávěrky, činnost výboru v roce 2019 nebo plán nutných investic pro rok 2020, kontaktujte výbor na email
O náhradním termínu shromáždění, které proběhne v nejbližším období dle vývoje situace, Vás budeme včas informovat (zde na webu, nástěnka SVJ u vchodu do domu).

Dovolujeme si Vás pozvat na pravidelné výroční shromáždění SVJ Durychova, které se bude konat ve velkém sále kulturního domu Medium (naproti OC Futurum), které proběhne ve čtvrtek 26. března 2020 od 18:00 hodin.
Prezence účastníků začíná v 17.45 hod.

PODMÍNKOU USNÁŠENISCHOPNOSTI SHROMÁŽDĚNÍ JE NADPOLOVIČNÍ ÚČAST VŠECH VLASTNÍKŮ.
Pokud se shromáždění nemůžete zúčastnit pověřte plnou mocí příbuzného, souseda, známého nebo člena výboru. Pokud jste byli vyzváni ke zmocnění společného zástupce za jednotku doručte jej, pokud možno, do schránky SVJ dříve než v den shromáždění, aby se zkrátil čas prezence. Žádáme všechny vlastníky i zmocněné zástupce, aby s sebou přinesli občanský průkaz.

Program shromáždění

  • Prezence přítomných vlastníků jednotek.
  • Zahájení shromáždění, schválení programu shromáždění. (hlasování)
  • Zpráva o hospodaření SVJ, schválení účetní uzávěrky 2018. (hlasování)
  • Zpráva o činnosti výboru v roce 2019.
  • Plán údržby a oprav pro rok 2020. (hlasování)
  • Zvýšení poplatků do FO v souvislosti s plánovanou rekonstrukcí výtahů. (hlasování)
  • Návrh jednotného řešení externích žaluzií / rolet (hlasování)
  • Diskuze
  • Závěr

Návrhy na změnu programu shromáždění podávejte nejpozději do 7. 3. 2020.
(Mailem na , do schránky SVJ ve vchodě 1382 nebo na tel.:)

Účetní uzávěrka 2019 je k dispozici k nahlédnutí v kanceláři SVJ.

Další informace k programu shromáždění a formulář plné moci Vám rádi poskytneme na tel.:



Pozvánka na shromáždění Společenství vlastníků jednotek Durychova

Dovolujeme si Vás pozvat na pravidelné výroční shromáždění SVJ Durychova, které se bude konat ve velkém sále kulturního domu Medium (naproti OC Futurum), které proběhne ve středu 27. března 2019 od 18:00 hodin.
Prezence účastníků začíná v 17.45 hod.

Pokud se shromáždění nemůžete zúčastnit, pověřte plnou mocí příbuzného, souseda, známého. Pokud jste byli vyzváni ke zmocnění společného zástupce za jednotku doručte jej, pokud možno, do schránky SVJ dříve, než v den shromáždění, aby se zkrátil čas prezence vlastníků. Žádáme všechny vlastníky, ale i zmocněné zástupce, aby s sebou přinesli občanský průkaz. Podmínkou usnášeníschopnosti shromáždění je přítomnost nadpoloviční většiny všech vlastníků.

Program shromáždění

  • Prezence přítomných vlastníků jednotek.
  • Zahájení shromáždění, schválení programu shromáždění. (hlasování)
  • Zpráva o hospodaření SVJ, schválení účetní uzávěrky 2018. (hlasování)
  • Zpráva o činnosti výboru v roce 2018.
  • Plán údržby a oprav pro rok 2019. (hlasování)
  • Stav výtahů a dlouhodobý plán jejich rekonstrukce.
  • Změna účtování nákladů na společnou TV anténu (hlasování)
  • Diskuze
  • Závěr

Návrhy na změnu programu shromáždění podávejte nejpozději do 10. 3. 2019.
(mailem na , do schránky SVJ ve vchodě 1382 nebo na tel.:)

Účetní uzávěrka 2018 je k dispozici k nahlédnutí v kanceláři SVJ.

Další informace k programu shromáždění a formulář PLNÉ MOCI Vám rádi poskytneme na tel.:


Pozvánka na shromáždění Společenství vlastníků jednotek Durychova

Dovolujeme si Vás pozvat na pravidelné výroční shromáždění SVJ Durychova, které se bude konat ve velkém sále kulturního domu Medium (naproti OC Futurum), které proběhne v pondělí 26. března 2018 od 18:00 hodin.
Prezence účastníků začíná v 17.45 hod.

Pokud se shromáždění nemůžete zúčastnit, pověřte plnou mocí příbuzného, souseda, známého. Pokud jste byli vyzváni ke zmocnění společného zástupce za jednotku doručte jej, pokud možno, do schránky SVJ dříve, než v den shromáždění, aby se zkrátil čas prezence vlastníků. Žádáme všechny vlastníky, ale i zmocněné zástupce, aby s sebou přinesli občanský průkaz. Podmínkou usnášeníschopnosti shromáždění je přítomnost nadpoloviční většiny všech vlastníků.

Program shromáždění

  • Prezence přítomných vlastníků jednotek.
  • Zahájení shromáždění, schválení programu shromáždění (hlasování)
  • Zpráva o hospodaření SVJ, schválení účetní uzávěrky 2017 (hlasování)
  • Zpráva o činnosti výboru v roce 2017
  • Plán údržby a oprav pro rok 2018 (hlasování)
    (mimo jiné hlasování o generální opravě jednoho z malých výtahů)
  • Změna účtování nákladů na společnou TV anténu (hlasování)
  • Prezentace rozdělení topných nákladů v domě
  • Diskuze
  • Závěr

Návrhy na změnu programu shromáždění podávejte nejpozději do 9. 3. 2018.
(mailem na , do schránky SVJ ve vchodě 1382 nebo na tel.:)

Účetní uzávěrka 2017 je k dispozici k nahlédnutí v kanceláři SVJ.

Další informace k programu shromáždění a formulář PLNÉ MOCI Vám rádi poskytneme na tel.:


Zápis ze schůze výboru

3.2.2018

  • Výběrové řízení na dodávku a montáž nových vodoměrů
    VŘ na dod. a mont. studené a teplé vody (která musí být, ze zákona, uskutečněna každých 5 let), včetně demontáže a odkupu starých vodoměrů. V kooperaci se SNHK byly poptány 4 firmy, které předložily během prosince 2017 cenové nabídky na dodávku vodoměrů: a) Repasovaných s možností fyzického odpočtu jako jsou osazeny nyní; b) Nových s možností rádiového odpočtu na dálku. Předně bylo projednáno, že proběhne výměna vodoměrů za repasované, které jsou namontovány nyní, s novým cejchem a s možností fyzického odečtu stavu. Dálkový odečet nebyl s ohledem na cenu pořízení 1 ks vodoměru zvolen. Nabídky jednotlivých firem na tento typ vodoměrů:
    Enbra za cenu 73 055 Kč bez DPH
    Techem za cenu 82 745 Kč bez DPH
    Techprofi za cenu 86 450 Kč bez DPH
    Ista za cenu 107 455 Kč bez DPH
    Vzhledem k obdobné obsahové stránce cenových nabídek bylo kritériem pro výběr dodavatele hlavně cena a místní dostupnost. Vítěznou nabídkou byla 100 % hlasů zvolena ta od firmy Enbra za cenu 73 055,- Kč bez DPH. Vítězná firma má pobočku v Pardubicích, avšak využívá montážní techniky z Hradce Králové.
  • Uložení věcí ve společných prostorách a vraky kol
    Dne 3.2.2018 byla ukončena kontrola využívání společných prostor - koláren, která probíhala postupně od listopadu 2017. Kontrola se zaměřila na uložení tzv. vraků kol, které zbytečně zabírají prostor.
    V další fázi se výbor SVJ bude zabývat ostatními movitými věcmi, které jsou ve společných prostorách v rozporu s Domovním řádem našeho SVJ. Bude sepsána výzva vlastníkům věcí, aby tyto věci odklidili, jinak bude s nimi naloženo v souladu s Domovním řádem.
  • Reklamace Holborn
    Dále pokračuje výbor SVJ (konkrétně p. Arazim) v korespondenci a v řešení reklamací zakázky na zateplení fasády a střechy. Bylo dohodnuto další místní šetření s reklamačním technikem z firmy Holborn panem Polákem.
  • Schválení zasklení 1/2 dveří, které ve vchodě 1381 v 1.NP vedou od výtahu ke schodišti. Výměnu provede na vlastní žádost p. Kovalčík. Tyto dveře brání při požáru průniku kouře na schodiště a jsou součástí požárního řešení domu. V následujícím období se bude výbor SVJ zabývat obnovou dalších dveří, které jsou součástí protipožární ochrany.
  • Ostatní - základní koncept přípravy shromáždění 2018

Zápis ze schůze výboru

6.10.2017

Dne 6.10.2017 proběhla od 21.00 do 24.00 hod. v kanceláři SVJ, ve vchodě 1381, schůze výboru SVJ. Celý zápis si můžete přečíst zde.
Výbor do termínu schůze neobdržel žádné podněty k projednání, diskuze a případná rozhodnutí se tedy vázala k řešení známých provozních záležitostí domu.

  • Výměna klíčů k vchodovým dveřím
    vchod 1383 již vyměněny vložky a rozdány klíče;
    vchod 1382 aktuálně probíhá zjišťování od členů SVJ, kolik si který byt objedná nových klíčů, aby bylo možné zadat jejich výrobu; zajišťuje P. Arazim;
    vchod 1381 – výměna vložek vstupních dveří proběhne do konce roku 2017; bude zajišťovat P. Kovalčík.
  • Využití některých společných prostor
    Byla řešena místnost B2b7, kterou dlouhodobě využívá pan Zub, s přihlédnutím předchozích výborů SVJ, pro osobní potřebu. Nově bude místnost sloužit jako údržbářská dílna SVJ. Tuto místnost bude využívat pan Zub, který drobné údržbářské práce pro SVJ provádí bez nároku na odměnu. Bude sepsána smlouva mezi SVJ a panem Zubem, která bude vymezovat práva a povinnosti pana Zuba a SVJ. Smlouva bude zejména obsahovat body ze kterých bude vyplývat, že pan Zub nesmí při užívání místnosti porušovat Domovní řád a nesmí tedy v dané místnosti uchovávat motorová vozidla a hořlavé látky. Při hlasování bylo 100 % PRO.
  • Uložení věcí ve společných prostorách a vraky kol
    Bude vypracována oficiální výzva, kterou budou vlastníci či uživatelé odložených věcí ve společných prostorách upozorněni, že jednají v rozporu s Domovním řádem a budou vyzváni, aby tyto věci odstranili, jinak bude výbor SVJ konat v souladu s Domovním řádem.
  • Reklamace Holborn
    Byla řešena otázka pokračování reklamací díla zateplení obvodového pláště domu z let 2015/2016. Zejména forma přístupu subdodavatelů při řešení reklamací jednotlivých předmětů reklamace a všeobecně nízká ochota problémy skutečně řešit, případně dotáhnout do konce - a to i přes opakované výzvy k zahájení nápravných prací.
    Petr Arazim seznámil výbor s výsledkem dalšího místního šetření v záležitosti špatného vyspádování střechy, kterého se zúčastnil také dodavatel úpravy střechy. Výbor také ověřil nahlédnutím do projektové dokumentace záležitosti, které byly předmětem sporu (způsob zakončení stříšek nad vstupy; záruka na povrchové úpravy stávajících zámečnických výrobků). Jelikož řešení reklamací je stále problematické, a vzhledem k manévrovacím možnostem výboru (v PD nebylo dostatečně specifikováno, co je předmětem dodávky; dílo bylo převzato bez záznamu o vadách a nedodělcích; proplaceno 100% částky) výbor zvážil možnost oslovit právní firmu, která SVJ doporučí možnosti pro další kroky (zejména vzhledem k uzavřené smlouvě o dílo). Byla také zmíněna možnost povolání soudního znalce v oboru stavebnictví, aby stav díla (zejména střechy) posoudil a vydal následné stanovisko. Tento krok výbor zváží na základě doporučení právníka.
  • Problematika zaúčtování přijatého pojistného plnění od pojišťovny Allianz
    S účetní paní Hellmanovou ze SNHK vyřídí P. Kovalčík. V pojistném plnění byla vyplacena mimo jiné i odměna 1500 Kč hrubého za spolupráci předsedy P. Arazima s odborně způsobilou osobou v oblasti požární ochrany při odstranění závad.
  • Otázka společné televizní antény v domě
    Bude oslovena SNHK s dotazem, jak by bylo možné spravedlivě vyřešit otázku placení za využívání STA (společné televizní antény), neboť bylo zjištěno, že některé domácnosti, které STA využívají, nejsou k tomuto přihlášení v měsíčních předpisech plateb do Fondu oprav, záloh na služby, energie a úklid. A naopak některé domácnosti, které ani nemají televizor, tak v měsíčním předpisu plateb položku STA mají uvedenu. V tuto chvíli jsou poplatky STA vedeny mimo Fond oprav SVJ, ale nově navrhne výbor SVJ, aby tato služby byla hrazena z Fondu oprav, neboť větší provozní opravy byly historicky stejně fakturovány na SVJ.
  • Poskytnutí základních informací novým členům SVJ
    Byla diskutována otáka nutnosti vytvoření uceleného zdroje informací pro nové členy SV. Výbor se usnesl, že sestaví dokument, který bude následně poskytnut jako základní zdroj informací novým vlastníkům bytových jednotek. Dokument bude následně umístěn na webové stránky společenství a průběžně doplňován.

Odvodnění chodníku před domem

22.8.2017

Výbor SVJ podal na magistrát města HK podnět k řešení špatně odvodněného chodníku u zadních vstupů. Níže uvádíme odpověď referenta magistrátu. Jelikož SVJ nemá v tuto chvíli finanční prostředky na řešení tohoto problému, bude výbor nadále požadovat na MMHK, aby byla oprava komunikace zařazena do plánu oprav alespoň ve střednědobém horizontu.

Odbor správy majetku města odpovídá na podnět odvodnění chodníku u bytového domu Durychova 1381-1383. Na základě Vašeho podnětu bylo provedeno šetření v místě závady na komunikaci dne 17. 8. 2017. V době prohlídky se na tělese komunikace již voda nenacházela. Dle Vámi přiložených fotografií (doby focení) dochází k zaplavení komunikace včetně části travnaté plochy při přívalových deštích, přičemž chodník je odvodněn spádem do travnaté plochy. Bohužel při přívalových se kumuluje na zpevněných plochách větší množství vody, která se s ohledem na její množství pomaleji zasakuje. Odbor správy majetku města zatím nemá zařazen v plánu údržby realizaci odvodnění chodníků tohoto typu s ohledem na skutečnost, že přístupové komunikace k jednotlivým domům jsou určeny pouze vlastníkům a nájemníkům domu. Město v tomto případě disponuje omezenými finančními prostředky. K opravám dochází pouze v rámci havárií vodovodních řádů nebo servisních přeložek. Úpravy a opravy přístupových chodníků je možno řešit také v režii SVJ se souhlasem majitele pozemku.

Průběh shromáždění SVJ Durychova 1381, 1382 a 1383 ze dne 27.4.2017

Vážení sousedé,
rádi bychom Vás, ale zejména ty, kdo jste se nemohli zúčastnit letošního shromáždění, seznámili s průběhem a závěry shromáždění vlastníků jednotek ze dne 27.4.2017. Oficiální zápis naleznete v sekci Dokumenty.

Shromáždění bylo usnášeníschopné. Zúčastnilo se přes 75% všech vlastníků. Toto shromáždění (svolané vlastníky) vedl pan Petr Arazim. Schůze proběhla dle předem zveřejněného programu a pevně věříme, že k všeobecné spokojenosti.

Na shromáždění byly podávané informace doprovázeny velkoplošnou projekcí, což doufáme pomohlo přítomným lépe se orientovat v přednášených informacích. Můžete si ji znovu prohlédnout zde.

  • Schválení nových stanov a volba výboru proběhla za přítomnosti notářky. Stanovy byly společenstvím přijaty. Kandidáti na člena výboru (stejní jako na podzim: Arazim, Cimala, Kovalčík) byli tentokrát právoplatně zvoleni. Nikdo jiný do výboru SVJ nekandidoval.
  • Účetní uzávěrka za rok 2016 byla podrobně představena a společenstvím přijata. Po zapsání do rejstříku bude účetní uzávěrka zveřejněna zde
  • Činnost (nepravomocně) zvoleného výboru byla podrobně představena a schválena. Byla odsouhlasena odměna pro členy na podzim voleného výboru (Arazim, Cimala, Kovalčík) za období, kdy tuto funkci vykonávali. Dále bylo schváleno nové výhodnější pojištění domu u pojišťovny Kooperativa při zachování srovnatelné hladiny nákladů na pojištění, avšak s vyšším krytím, navíc byly pojištěny nepojištěné části domu (fasádní plášť). Přítomným bylo (víceméně poprvé) vysvětleno, jak je to s úvěrem na zateplení domu (překlenovací úvěr, úrokové sazby, částka kterou přeplatíme). Zmíněn byl také aktuální postup výboru při doposud problematickém reklamačním řízení s firmou Holborn.
  • Byl představen plán oprav na nadcházející období (návrh SNHK, návr výboru SVJ).
  • Byla představena ekonomická analýza domu (prostřednictvím tabulek a grafů, podrobná data jsou k dispozici u výboru) a následně odhlasováno navýšení poplatku do fondu oprav. Bylo dohodnuto, že od 1.7.2017 se navyšuje poplatek do fondu oprav o další 3Kč/m2, tedy na 22Kč/m2.
  • Byly zdůrazněny některé body v připraveném Domovním řádu a nový Domovní řád byl následné shromážděním schválen.
  • Byly představeny společné prostory domu a přednesen problém s neoprávněným užíváním společných prostor (prádelny v 1382 a 1383). Společenství ale nedošlo k žádnému závěru, výbor se tedy pokusí najít optimální řešení.
  • Vzhledem nabitosti programu nakonec proběhla krátká diskuze a shromáždění bylo krátce po 20. hodině ukončeno.

Pozvánka na shromáždění SVJ Durychova 1381, 1382 a 1383

V souladu s článkem 3. bodem 3. platných stanov si Vás dovolujeme pozvat na shromáždění SVJ, které se bude konat ve velkém sále kulturního domu Medium, Hradec Králové (naproti OC Futurum)

ve čtvrtek 27. dubna od 18:00 hodin

Prezence účastníků začíná v 17:45 hodin

Pokud se shromáždění nemůžete zúčastnit, pověřte plnou mocí příbuzného, souseda, známého.
Pokud jste byli vyzváni ke zmocnění společného zástupce za jednotku doručte jej, pokud možno, do schránky SVJ dříve než v den shromáždění, aby se zkrátil čas prezence vlastníků.
Žádáme všechny vlastníky, ale i zmocněné zástupce, aby s sebou přinesli občanský průkaz.
Podmínkou úsnášenischopnosti shromáždění je přítomnost nadpoloviční většiny všech vlastníků.

Program shromáždění

  • Prezence přítomných vlastníků jednotek
  • Zahájení shromáždění, schválení programu shromáždění (hlasování)
  • Schválení nových stanov dle NOZ za přítomnosti notáře (hlasování)
  • Volba nového výboru SVJ za přítomnosti notáře (hlasování)
  • Zpráva o hospodaření SVJ, schválení účetní uzávěrky 2016 (hlasování)
  • Přehled a schválení činnosti nepravomocně zvoleného výboru (hlasování)
  • Plán údržby a oprav na nadcházející období
  • Výše příspěvku do fondu oprav (hlasování)
  • Schválení nového Domovního řádu (hlasování)
  • Užívání společných prostor v domě
  • Diskuze, závěr


Návrhy na změnu programu shromáždění podávejte nejpozději do 10.4.2017 (mailem na , do schránky SVJ ve vchodě 1382 nebo na tel.: 724 064 600)

Účetní uzávěrka 2016 je k dispozici k nahlédnutí v kanceláři SVJ.
Návrh domovního řádu je vyvěšen na nástěnkách SVJ a zde na webových stránkách SVJ
Návrh nových stanov je k dispozici v kanceláři SVJ a zde na webových stránkách SVJ.
Návrh stanov je shodný se stanovami nepravomocně schválenými na shromáždění ze dne 21. listopadu 2016.
Další informace k programu shromáždění a formulář PLNÉ MOCI Vám rádi poskytneme na tel.: 724 064 600.

Neplatnost volby nových stanov a nového výboru, svolání shromáždění vlastníky

Vážení členové SVJ Durychova 1381, 1382 a 1383,

dne 8. března 2017 obdrželo naše SVJ usnesení od Krajského soudu v Hradci Králové, kterým se odkládá zápis Stanov a Výboru SVJ, volených na shromáždění dne 21. listopadu 2016, do Veřejného rejstříku. Soud po nás požaduje do 60-ti dnů předložení notářského zápisu, který, jak všichni zúčastnění víme, předložit nelze: Žádný notář na danou schůzi, svolanou rezignujícím výborem, nebyl pozván.
Schválení nových stanov je tedy neplatné. Volba nového výboru je neplatná.

V tuto chvíli SVJ Durychova 1381, 1382 a 1383 nemá statutární orgán – výbor.

Od listopadového shromáždění jsme, v dobré víře, zastupovali SVJ jako výbor (Arazim, Cimala, Kovalčík). Doposud jsme si, za 4 měsíce práce, nevyplatili žádnou odměnu, neboť jsme čekali na formální zapsání do Veřejného rejstříku. Přesto budeme nadále, nyní pouze v roli ochotných vlastníků, v nezbytně nutném rozsahu, vykonávat činnosti, které běžně spadají do působnosti výboru tak, aby byl zajištěn bezproblémový chod domu. Jedná se zejména o řešení oprav, zajištění úhrady plateb a dalších neodkladných záležitostí, aby nebylo naše SVJ nijak sankciováno.

Dále připravíme a povedeme shromáždění SVJ a dokončíme přípravu dokumentů spojených se Zmocněním vlastníků, aby následující schůze byla právoplatná podle NOZ. V tuto chvíli nemůžeme svolat shromáždění jako výbor SVJ. Dle platných stanov (článek 3, bod 3) však může shromáždění SVJ svolat jakýkoli vlastník se souhlasem 1/4 všech vlastníků. Této možnosti jsme se rozhodli využít. Podpisové archy, kde svým podpisem stvrdíte zájem o svolání shromáždění, jsou připraveny u pana Arazima ve vchodě 1382 ve 2.NP. Najděte si čas je mezi 18. a 20. hodinou zajít sami podepsat.

Shromáždění SVJ navrhujeme svolat na čtvrtek 27.4.2017 (sál v KC Médium je již zarezervován od února). Oficiální pozvánka s návrhem programu bude brzy zveřejněna.

Ve vašem vlastním zájmu a v zájmu společenství vás žádáme o podpis archů svolávajích shromáždění, dále o vyplnění a odvzdání zmocnění zástupce za jednotku (pokud jste k tomu byli vyzváni) a především o účast na shromáždění SVJ, které se bude tentokrát konat již za přítomnosti notáře.

V případě, že se nesejde usnášeníschopné shromáždění, případně nebude vlastníky vůbec svoláno, vyzveme soud, aby přidělil našemu SVJ nuceného správce. Další dobrovolná neplacená činnost a řešení prohřešků předchozích výborů by pro nás, za této situace, nepřipadala v úvahu.

Nakonec bychom rádi připomněli, že i přes navýšení poplatků do fondu oprav, se SVJ nachází v nepříznivé finanční situaci a výše uvedené skutečnosti stav našeho SVJ ještě dále zhoršují a destabilizují. Vaše účast na shromáždění je tak opět opravdu mimořádně důležitá.

Reklamace předaného díla zateplení obvodového pláště domu

Ve středu dne 15.3.2017 proběhla schůzka výboru (pan Cimala), zástupce firmy Holborn Group (pan Polák) a subdodavatele dveřních portálů. Předmětem schůzky byla reklamace částí předaného díla. Z řad ostatních vlastníků jsme neobdrželi na základě předchozí výzvy žádný podnět, nahlášeny byly tedy pouze námi zjištěné závady.

Seznam předmětných bodů reklamace:

  • Svěšená křídla vstupních dveří, ulomené zarážky - reklamace uznána, v týdnu od 20.3.2017 dojde k seřízení dodavatelem dveří
  • Ulomené ramínko samozavírače - reklamace neuznána, SVJ uhradí na vlastní náklady (orientační cena 3.000Kč)
  • Zkorodované zábradlí u vnějších předních vstupů - reklamace uznána
  • Chybějící okapnička na stříškách zadních vstupů - HG se vyjádří do 25.3.2017
  • Rovinatost střechy - dochází k tvorbě kaluží a zanášení sinicemi - reklamace uznána
  • Zateplení střešních nástaveb - spodní detail u soklu nedokončen - reklamace uznána
  • Chybí izolant v místě napojení větrolamů do střešních nástaveb - HG se vyjádří do 25.3.2017
  • U čp. 1382 u zadního vstupu je chybně provedeno nadpraží otvoru pro elektrorozvaděč - reklamace uznána
  • Chodník u zadních vstupů je špinavý od fasádního materiálu - reklamace uznána

Stručný souhrn dění ze shromáždění vlastníků dne 21.11.2016

  • Shromáždění bylo usnášení schopné, zúčastnilo se rekordních cca 72% členů.
  • Proběhlo schválení nových stanov SVJ s jedinou výhradou - a to v části II. Čl. 4 odstavec 5. Článek byl upraven tak, aby nebylo znemožněno pořizování fotokopií dokumentů.
  • Výbor prezentoval hospodaření za období od minulé schůze. Informoval mimo jiné o opětovném odcizení hadic v hydrantech. Dále, z předneseného výčtu paušálních položek vyplynulo, co jsme zde již prezentovali, tedy že máme vyšší paušální výdaje než příjmy.
  • Proběhla kandidatura a volba členů nového výboru. Kandidovali pouze pánové Kovalčík (1381), Arazim (1382) a Cimala (1383) a následně byli zvoleni.
  • Proběhla diskuze a hlasování o navýšení poplatků do fondu oprav. Bylo odsouhlaseno navýšení o 3Kč na m2 z plochy BJ a to s platností od 1.1.2017. Toto navýšení je chápáno jako dočasné, diskuze a případná úprava poplatku do fondu oprav bude předmětem následující schůze SVJ.


Jakékoli dotazy a připomínky nám můžete napsat na adresu

Poslední aktualizace 14.03.2022 v 23:52, ©2018
Obsah stránky slouží výhradně členům SVJ Durychova 1381, 1382 a 1383, Hradec Králové a nesmí být poskytnut další straně.